Sunday 8 June 2014

KHASIAT VITA E COMPLEX

Assalam semua,

Hari ni, saya nak kongsi khasiat Vita-E Complex, kalau nak disenaraikan semuanya memang banyak sangat kebaikan vita e complex ni..hari ni saya kongsi sebahagian dulu, saya buat dalam bentuk gambar, nanti saya akan kongsikan lagi, untuk pengetahuan semua, bulan JUN ni ada #promosi Vita-E Complex, BELI 6 PERCUMA 1, memang berbaloi kalau korang beli :-) kalau nak beli satu pun boleh no problem, tak pun carilah kawan-kawan korang, share2 sape nak beli :-) harga memang Mantap Murah...Ok, ni dia sebahagian KHASIAT VITA-E ;


VITA-E COMPLEX




p/s: klik pada gambar untuk paparan lebih jelas 

Untuk pengetahuan semua, kebanyakan orang yang cari dan makan Vita-E Complex ni adalah disebabkan ada masalah kulit, dan kat bawah ni saya nak kongsi testimoni Vita-E Complex tentang keberkesanan bagi orang yang ada masalah kulit:



CARA NAK ORDER
Hantarkan 
whatsApp / sms / wechat / telegram

ke 012-3563179 (ZARINA) 
Email : zarinashungib@gmail.com 
(Shaklee ID 1065040)  





No comments:

Post a Comment