Thursday 5 June 2014

AKU DAN ALFAFA COMPLEX

Testimoni SAYA makan Alfafa Complex :

Alfafa Complex perlu dimakan secara konsisten samada untuk milk booster atau untuk kurus..
Alfafa Complex sememangnya apabila anda makan anda akan rasa cepat dahaga dan sedikit panas sebab tu anda kena MINUM BANYAK AIR..untuk anda rasakan kesannya..
Bagi yang baru-baru mula nak makan Alfafa Complex ni mulakan dengan kuantiti yg sedikit dahulu..masa sy mula2 makan dulu , sy makan 4 biji je sehari , tp bila dah ok dan serasi dgn badan sehari dekat 10 biji saya telan hehe.. Ikut keserasian masing-masing..
Apa yg saya nak katakan, beza sebelum dan selepas sy makan Alfafa Complex ni, masa tak makan : susu sy susah sikit nk melimpah ruah dan berat badan saya pun liat betul nak turun walaupun 500 gram.. Tp alhamdulillah lps makan Alfafa ni, kedua2 nya sy dapat rasa kesannya.. SUSU BANYAK dan BERAT BADAN spt yg diinginkan hehe.. 
Untuk kesan yang lebih positif sy juga makan ESP dan Lecithin..
Jomla cuba.. Insyaaallah berjaya .. Key paling penting adalah makan dengan KONSISTEN. Klu tak mmg susah nak nampak kesannya. 
Sekian..😊

CARA NAK ORDER
Hantarkan 
whatsApp / sms / wechat / telegram

ke 012-3563179 (ZARINA) 
Email : zarinashungib@gmail.com 
(Shaklee ID 1065040)  

No comments:

Post a Comment