Monday 12 May 2014

SET PENYUSUAN MESRA BAJET- KOMBINASI HEBAT ESP + ALFAFA COMPLEX


ASSALAM SEMUA, 

Harini nak kongsi tentang SET PENYUSUAN PALING MESRA BAJET, inilah set mula-mula yang saya ambil masa pertama kali cuba. Momies semua boleh cuba, insyaallah berkesan dengan adanya konsistensi , istiqamah dan tips-tips yang akan saya berikan yang mana saya sendiri amalkan:-)

Kat sini saya kongsikan

Kelebihan ESP:
1. Kulit semakin cantik, gebu, halus dan berseri
2. Parut di muka jadi pudar
3. Tenaga berpanjangan pagi ke malam
4. Kurang letih
5. Memberi rasa kenyang yang agak lama, sesuai bagi ibu yang
    nak menghilang berat badan
6. Sistem perlindungan badan semakin bagus
7. Mengawal paras kolestrol
8. Menyokong kesihatan jantung dan prostat
9. Penyerapan vitamin lain lebih baik dengan ESP
10. Mengurangkan alergik







Post yang lepas saya ada kongsikan kelebihan dan kebaikan Alfafa Complex, dalam Set PENYUSUAN MESRA BAJET ni lagi saya kongsikan informasi tentang ALFAFA COMPLEX, inilah produk signature SHAKLEE yang memang sangat banyak kebaikan dan kelebihan.  Apabila digandingkan dengan produk-produk lain Shaklee sememangnya akan lebih tampak kesannya.
JOM baca apa lagi!!

Kelebihan Alfalfa:
1. Sistem penghadaman lebih baik
2. Mengawal kolestrol dalam darah
3. Membuang toksik dalam badan
4. Mengurangkan masalah gastrik
5. Membantu merawat keputihan
6. Mengelakkan bau badan (tak payah beli deodorant)
7. Mengurangkan asthma
8. Memberi kesan 'Kacip Fatimah'
9. Meningkatkan kesuburan
10. Juga, hubungan suami isteri menjadi lebih hangat.






CARA NAK ORDER
Hantarkan 
whatsApp / sms / wechat / telegram

ke 012-3563179 (ZARINA) 
Email : zarinashungib@gmail.com 
(Shaklee ID 1065040)  








No comments:

Post a Comment